Vsi so na družbenih omrežjih, le naše znamke ni?

Kako je Babl pomagal naročniku iz industrije alkoholnih pijač vzpostaviti komuniciranje na družbenih omrežjih?

Naš naročnik je podjetje, aktivno v proizvodnji alkoholnih pijač. Ima močne znamke in v svojem segmentu tudi visok tržni delež. Skozi leta utrjevanja svojih znamk je komunikacijska in tržna ekipa vzpostavila zelo dober sistem spremljanja klasičnih medijev. Do pred kratkim se je to zdelo dovolj, saj tudi večina komunikacijskih aktivnosti poteka v klasičnih medijih. Ne moremo jim zameriti, delo s klasičnimi mediji je namreč jasno in transparentno, medtem ko je na družbenih omrežjih zgodba precej drugačna: spreminjajoča se pravila, anonimnost avtorjev, razpršenost vsebin ... To so ključni razlogi, zaradi katerih se komunikacijska ekipa v tem podjetju z družbenimi omrežji ni ukvarjala sistematično.

25 ur

prihranjenih
mesečno

8

prepoznanih
ambasadorjev

Problem

Na vedno več sestankih uprave vedno več ljudi, ki sicer niso digitalno aktivni, sprašuje, zakaj njihovih znamk ni na Facebooku in Instagramu? Sploh zato, ker konkurenčne znamke tam so aktivne. In ko nekega dne nekdo omeni, da celo podjetje, aktivno v B2B sferi, deluje na Facebooku, je očitno, da se mora nekaj spremeniti.

Od klasičnih so družbena omrežja precej drugačna: spreminjajoča se pravila, anonimnost avtorjev, razpršenost vsebin ...

Rešitev

Komunikacijska ekipa se poveže z Bablom in proces reševanja izziva se začne:

  • Skupaj z naročnikom opredelijo teme spremljanja (poleg imena blagovne znamke so tu še nekateri pojmi, ki jih povezujemo z uživanjem alkoholnih pijač, skupaj 7 različnih ključnih besed).
  • Skupaj z naročnikom opredelijo družbena omrežja v spremljanju (naročnik se želi lotiti izziva postopoma, zato za začetek v spremljanje vključijo le Instagram in Facebook, kasneje bodo vedno lahko nabor razširili).
  • Babl ekipa poskrbi za ustrezno kalibriranje šestih različnih globalnih in lokalnih orodij za “lovljenje” ključnih besed.
  • Babl analitik vsak dan pogleda zajete objave glede na ključne besede, od katerih jih povprečno ohrani manj kot tretjino (vse ostalo so nerelevantne objave, saj se ne nanašajo na naročnika in njegovo znamko, tudi ne na konkurenco).
  • Babl analitik prečiščene objave umesti v pregledno poročilo in ga do dogovorjene ure pošlje 8 prejemnikom, kot jih je definiral naročnik.

V poročilu je razvidna:

  • vsebina objave s celotnim tekstom in fotografijo;
  • kanal, na katerem se je pojavila;
  • spremljevalni podatki (odzivi sledilcev, število všečkov, komentarjev in delitev), če so na voljo.

Rezultati 

Po 14 dnevih spremljanja se ekipi Babla in naročnika pogovorita o uvidih, ki jih je dal proces spremljanja. iIzkaže se naslednje:

  • Pojavnost znamke na družbenih omrežjih je veliko presenečenje za naročnika, saj je ta večja od pričakovanj. Po deležu objav namreč družbena omrežja predstavljajo približno petino vseh objav.
  • Izkazuje se, da med objavami na družbenih omrežjih prevladujejo predvsem produktne vsebine, iz objav je mogoče kar dobro ugotoviti vzorec, kakšen tip objav producira večjo vključenost sledilcev.
  • Naročnik uvidi, kdo so potencialni neformalni ambasadorji njegovih znamk. Poleg tega spozna tudi, da osebe, ki jih sponzorira, niso pretirano aktivne z objavami o njegovi znamki.

Učinki

Komunikacijska ekipa je s pomočjo teh podatkov in uvidov bolje pripravljena na vprašanja uprave o pojavnosti na družbenih omrežjih. Ne glede na to, da nima specialista za upravljanje pojavnosti na družbenih omrežjih, lahko pripravi kratkoročni načrt objav. Odloči se, da bo na podlagi uvidov skušala okrepiti delež korporativnih informacij in načrtno delala s svojimi sponzoriranci, da bi jih opolnomočila za aktivnejše udejstvovanje.

 


 

Kako do vpogleda?

Do vašega prvega poročila vas ločijo le trije koraki.
Na spodnji povezavi si lahko ogledate, kako storitev deluje v praksi:

  • definirajte ključne besede,
  • zaupajte nam svoja pričakovanja, cilje, želje, posebnosti,
  • opredelite seznam prejemnikov poročil.

Izpolnite obrazec in pridobite ponudbo

Preberite tudi

Kontaktirajte nas

Kontaktni obrazec

Pošljite nam sporočilo prek spleta

Kontaktni obrazec

E-pošta

Veselimo se vašega povpraševanja

info@babl.si

Telefon

Babl svetovalci smo vam na voljo:
Tjaša Mušič

+386 1 23 91 380